Mustafakemalpaşa Belediyesi Meclisi ilk toplantısını gerçekleştirdi. Belediye, "Meclis üyelerimize başarılar diliyor, toplantıda alınan kararların ilçemize güzellikler getirmesini temenni ediyoruz" ifadelerinde bulundu.
Mustafakemalpaşa Belediyesi Meclisi ilk toplantısını gerçekleştirdi.
Gerçekleşen toplantı sonrası Belediye, "Belediye Başkanımız Şükrü Erdem, Mustafakemalpaşa Belediyesi yeni dönem ilk Meclis Nisan Ayı Olağan Toplantısının oturumunu gerçekleştirdi. Meclis üyelerimize başarılar diliyor, toplantıda alınan kararların ilçemize güzellikler getirmesini temenni ediyoruz" ifadelerinde bulundu.
Belediye Başkanımız Şükrü Erdem, Mustafakemalpaşa Belediyesi yeni dönem ilk Meclis Nisan Ayı Olağan Toplantısının oturumunu gerçekleştirdi.
Meclis üyelerimize başarılar diliyor, toplantıda alınan kararların ilçemize güzellikler getirmesini temenni ediyoruz. #Mustafakemalpaşa pic.twitter.com/BiQACIwiI4
Bursa Bölge, 2024.04.09 13:58