Bursa'da oy kullanma işlemleri devam ediyor. Belediye başkan adayları ve siyasi partilerin önde gelen isimleri oyunu kullanmak için sandık başına gitti. Bursa Milletvekili Mustafa Varank'ta oyunu kullandı.
CEREN SÜMBÜL / BURSADA BUGÜN
Türkiye'de ve Bursa'da oy kullanma işlemleri hız kesmeden sürüyor. 31 Mart yerel seçimlerinde Belediye Başkanları, Belediye Meclis üyeleri ve muhtarlar belirlenecek. Bu çerçevede Belediye Başkan adayları ve siyasilerin önde gelen isimleri oylarını kullanmak üzere oy kullanacakları okullara gitti.
Bursa Milletvekili Mustafa Varank'ta Hürriyet Şehit Bakım Onbaşı Tolga Taştan İlkokulu'nda 3193 numaralı sandıkta oyunu kullandı.
Varank, "Vatandaşlık görevimizi yerine getirdik ve oyumuzu kullandık. Tüm Türkiye için hayırlı uğurlu olsun diyorum" ifadelerini kullandı.
Bursa Bölge, 2024.03.31 14:43