Emina-Mustafa Sandal çifti, yaz tatillerinde Göcek'teki evlerinde kalıyordu. Emina Sandal, "Eski teknemizi sattık, yenisini ve daha büyüğünü aldık. Artık orada yaşıyoruz. Eve çok az uğruyoruz" dedi.
Emina Sandal, "Göcek'in benim için anlamı büyük. Aşkımızın filizlendiği yer. Mustafa (Sandal) beni daha yeni tanıştığımız zaman götürmüş, 'Yuvamıza hoş geldin'deyip çok etkilemişti" ifadelerini kullandı.
Ünlü şarkıcı, tekneyi 5 milyon TL'ye geçen yıl almış, eşi Emina'yı hediye etmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.07.18 11:39