AK Parti Osmangazi Belediye Başkan Adayı Mustafa Dündar, Seçim İrtibat Ofisi açılışını gerçekleştirdi.
MERVE DENİZ EKİCİ - CEREN SÜMBÜL / BURSADA BUGÜN
31 Mart yerel seçimlerine tekrar aday olan mevcut AK Parti Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar'ın, Şehreküstü Caddesi'nde Seçim İrtibat Ofisi açılışı gerçekleştirdi.
Açılış konuşmasını gerçekleştiren MHP Osmangazi İlçe Başkanı Kerim Çelebi, "Seçim ofisimizin açılışı hayırlara vesile olur. 31 Mart'ta umarım zaferimizi burada kutlarız" şeklinde konuştu.
AK Parti Osmangazi İlçe Başkanı Adnan Kurtuluş, "Hepinizi selamlıyorum,seçim ofisi açılışımıza hoş geldiniz. Osmangazi Teşkilatı olarak tüm gün sahadayız. Sayın Mustafa Dündarla beraber Osmangazi'mizi çok daha iyi yarınlara taşımak için çalışıyoruz. Yolumuz açık olsun" açıklamalarında bulundu.
"MAHALLELERİMİZDE BASILMADIK YER BIRAKMADIK"
Osmangazi Belediye Başkan Adayı Mustafa Dündar, "Osmangazi Belediyesi seçim ofisi açılışı için toplandık. Cumhurbaşkanımız tarafından Osmangazi adaylık görevi bana verildi. O günden itibaren seçime yönelik çalışmalara teşkilatımız ve arkadaşlarımızla başladık. Bu çalışmalarımız adaylık öncesinden bir parçadır. Bizim çalışmalarımız sürekli aynı olduğu için seçim sürecinde etrafı bayraklarla donatarak yeni bir seçime doğrı gittğimizi ve duyurulması adına bu faaliyetlerimizi gezerek sürdürüyoruz. Şehrimize yeni dönem için hizmet yapacak ekipleri belirleyeceğiz. Bunu adaylara, şehre ve sokaklara bakarak belirleyeceğiz. 2009'da göreve geldiğimizde çalışmalara başladık. Mahallelerimizde, caddelermizde basılmadık yer bırakmadık. Her yeri gezerek sorunları tespit edip çözümler oluşturduk. Bunları üretirken sizlerin sıkıntı ve isteklerinizi dinleyerek yaptık. Belediyedeki arkadaşlarımız çalışarak talep ve imkanlarımızla çözümler ürettik. Yapmış olduğumuz çözümlerle doğru sona ulaştık. Sizlerin vergilerini en verimli şekilde kullanarak hizmete dönüştürdük" açıklamalarıyla başkanlık sürecinde yaptığı çalışmaları anlattı.
"KENTSEL DÖNÜŞÜMLE OSMANGAZİ'Yİ YENİLİYORUZ"
Dündar açıklamalarına, "İnsanlarımız zenginlikten de şikayetçi oluyor. Park sorunu diyorlar. Para her şeyi çözmüyor. Önce şükretmek lazım. Son dönemde unuttuğumuz şey bu. Şükür etmez hale geldik. Bu yapılan eserlerle şehrimize sahip çıkıyoruz. Kentsel dönüşümle Osmangazi'yi yeniliyoruz. Geri dönüşümlerle depreme dayanıklı konutlar inşa ettik. Osmangazi'de 50 bin civarı bina düzenledik. 2009'dan bu yana 50 bin güvenli konut ürettik. Şehri yenilemeye devam ediyoruz. Bu konutlar, konut inşaasının yapıldığı yerler. Parklar ve meydanlar oluşturduk. 40 dönümlük bir yer, eski çöküntü bir yerdi. Burası artık Cazibe Merkezi. Birileri bir şey söyleyebilir. Fakat orası gerçek kentsel dönüşüm. Bizler orada herkesle görüşerek burayı yaptık, herkese sorduk. İhtiyaç ve talepleri doğrultusunda hesabını yaparak otopark inşa ettik. Otoparkı meydana 24 metre yer altına 4 kat otopark inşa ettik. Beton yaptınız diyorlar, e otopark çamurdan olacak hali yok. Orası Bursa'nın en kıymetli arsası" şeklinde devam etti.
"GERÇEK BELEDİYECİLİK OSMANGAZİ BELEDİYESİ'DİR"
Modern şehircilik manasında Bursa'nın yenilenmesi ve güvenli hale gelmesi çabaladıklarını söyleyen Dündar, "Gerçek belediyecilik Osmangazi Belediyesi'dir. Osmanlı'yı kuran şehirdir. Bakan Işıkhan'la çarşıyı dolaştık. Nereye baksanız Osmangazi Belediyesi'nin imzası var. Bu çalışmalar birden olmuyor. Birçok kurum ve kuruluşun imzası oluyor" şeklinde açıklamalarda bulundu.
"ŞEHRİMİZE SAHİP ÇIKTIK"
AK Parti Osmangazi Belediye Başkan Adayı Mustafa Dündar, "Kentsel dönüşümün farklı isimleri vardır. Bir dönüştürmek, eski hale getirmek. Bazı yerleri biz yeni düzenlemeyle aslına uygun haline getiriyoruz. Bu şekilde tarihimize sahip çıkıyoruz. Şehrimize sahip çıktık, hangi açıdan bakarsak bakalım sahip çıktık. Bu sahip çıkmanın neticesinde Cumhurbaşkanımız da bize sahip çıktı, 'buraya siz sahip çıkacaksınız' dedi. Bizler de diyoruz ki bu süreçte biz gitmiş olduğumuz her yere yeniden giderek 'biz buradayız, bize desteği verin, Ak Parti ve Cumhur İttifakı bayrağını dikelim' diyoruz" şeklinde konuştu.
"OSMANGAZİ HARİKA İŞLERLE BULUŞTU"
AK Parti İl Başkanı Hayrettin Çakmak, "Mustafa Başkan'ımıza 4. dönem görevi verildi. Çok başarılı ki 4. dönem görevi ona verildi. Çok güzel işler yapıyor ve Osmangazi harika işlerle buluştu. Borçsuz,istediği projeyi anında yapabilen bir belediye. Böyle çok az belediye vardır. Seçimi almak için diğer partilerin neler yaptığına bakmayacağız, kendi yaptıklarımıza bakacağız ve kendi oyumuzu muhafaza edeceğiz. Bu seçimde, şehirlerin hizmetiyle ilgili bir seçim yaşayacağız" diye konuştu.
Konuşmaların ardından kurdele kesimi gerçekleştirilerek Seçim İrtibat Ofisi açılışı yapıldı.
Bursa Bölge, 2024.02.28 18:14