Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, teravih namazı çıkışı vatandaşlara tatlı ikramında bulundu.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Ulu Camii'de teravih namazı çıkışı vatandaşlara tatlı ikram etti.
Bozbey, "Ulu Camii'de Teravih Namazı çıkışında vatandaşlarımıza tatlı ikramında bulunarak birlikte sevincimizi paylaştık. Herkesin Başkanı olarak tüm Bursa'mıza teşekkür ediyorum" ifadesinde bulundu.
🚩Ulu Camii'de Teravih Namazı çıkışında vatandaşlarımıza tatlı ikramında bulunarak birlikte sevincimizi paylaştık.
Herkesin Başkanı olarak tüm Bursa'mıza teşekkür ediyorum.#GülümseyinBursadasınız pic.twitter.com/4nltUofUaw
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.04.02 00:20