31 Mart Yerel Seçimlerinde Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı olarak seçilen Mustafa Bozbey iftarda Özlüce Mahallesi sakinleri ile bir araya geldi.
Mustafa Bozbey, 31 Mart Yerel Seçimlerinde Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı olarak seçildi. Bozbey, seçimin ardından ilk iftarını ailesi ve Özlüce mahallesi sakinleri ile yaptı.
Bozbey, "Doğup büyüdüğüm köyüme Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı olarak gelip annemin hayır duasını almanın tarifsiz mutluluğu içerisindeyim. İftarımızı; kıymetli eşim Seden Bozbey, ailem ve Özlüce Mahallesi sakinleriyle hep beraber açtık. Destekleriniz için canı gönülden teşekkürlerimi sunuyorum" dedi.
🚩Doğup büyüdüğüm köyüme Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı olarak gelip annemin hayır duasını almanın tarifsiz mutluluğu içerisindeyim.
İftarımızı; kıymetli eşim Seden Bozbey, ailem ve Özlüce Mahallesi sakinleriyle hep beraber açtık. Destekleriniz için canı gönülden... pic.twitter.com/BkbwrodM79
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.04.01 21:53