TFF 1. Lig Kulüpler Birliğinin seçimli toplantısında başkanlığa Giresunspor Kulübü Başkanı Mustafa Bozbağ, yeniden seçildi.
Mustafa Bozbağ başkanlığındaki yönetim kurulunda İstanbulspor Kulübü Başkanı Ecmel Faik Sarıalioğlu, Boluspor Kulübü Başkanı Necip Çarıkçı, Ümraniyespor Kulübü Başkanı Recep Yoğurtçu ve Denizlispor Kulübü Başkanı Mustafa Üstek yer aldı.
Mustafa Bozbağ, TFF 1. Lig Kulüpler Birliği Başkanlığı'nı bir yıllığına daha yürütecek. Başkan Bozbağ, yaptığı yazılı açıklamada, Spor Toto 1. Lig'de mücadele eden takımların maddi sorunlarına ve transfer yasaklarına değindi.
Kulüpler birliğinin seçimli toplantısında kulüplerin finansal sıkıntıları ve sıkıntıların sebebiyet verdiği sportif sonuçları değerlendirdiklerini aktaran Bozbağ, "Yapılan bu değerlendirmede, köklü kulüplerimizden bir bölümünün geçmiş yönetimlerin faaliyetlerinden kaynaklanan borçlar sebebiyle federasyon talimatları gereği uygulanan transfer yasağını kaldıramadığı, bu sebeple de transfer ettikleri futbolculara lisans çıkaramadıkları ve çoğunluğu altyapı takımlarından oluşan kadrolar ile mücadele etmek zorunda kaldıkları görülmüştür." ifadelerini kullandı.
Bozbağ, finansal sıkıntıların yol açtığı transfer yasağının Spor Toto 1. Lig'de mücadele eden tüm kulüpleri etkilediğini ve ligin marka değerini düşürerek sportif rekabetin oluşmasını engellediğini kaydetti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.08.15 16:08