İSTANBUL Ataşehir'de, evlerinde çıkan yangında annesi tarafından 4'üncü kattan aşağıya bırakılan ve hastanede ölen 12 yaşındaki Müşerref Koçak'ın cenazesi, Zonguldak'ta tabutuna gelinlik konulup kamyonet kasasında mezarlığa götürülerek toprağa verildi.
4 gün önceki olayda Fatma Kaymaz'ın kızı ile oturduğu binanın 4'üncü katında yangın çıktı. Fatma Kaymaz, alevlerin evi sarması üzerine kızı Müşerref Koçak'ı kurtarmak için pencereden aşağıya bıraktı, ardından da kendisi atladı. Ağır yaralanan Müşerref Koçak, tedavi gördüğü hastanede öldü. Fatma Kaymaz'ın ise tedavisinin hastanede devam ettiği belirtildi.
Müşerref Koçak'ın cenazesi, Adli Tıp Kurumu'nda yapılan otopsinin ardından memleketi Zonguldak'a getirildi. Karaelmas Mahallesi Alsancak Caddesi'nde oturan ve yaklaşık 1 yıl önce eşi Fatma Kaymaz'dan boşanan Yetiş Koçak, kızının cenazesini diğer yakınlarıyla gözyaşları içinde karşıladı. Kamyonet kasasındaki Koçak'ın tabutunun üzerine gelinlik konuldu. Burada yapılan dua sırasında Yetiş Koçak, kızının tabutuna sarılarak gözyaşı döktü. Ardından Koçak'ın cenazesi, kamyonet kasasında Asri Mezarlığı'na götürüldü. Koçak'ın cenazesi, mezarlıkta kılanan cenaze namazının ardından gözyaşları arasında toprağa verildi.
İşsiz olduğunu belirten Yetiş Koçak, 15 yaşında evlenip 20 yıllık evli kaldıktan sonra 1 yıl önce boşandığı eşi Fatma Kaymaz'ın, kızları Müşerref Koçak'ı da alarak İstanbul'a gittiğini, kendisinin ise 2 oğlu ile Zonguldak'ta kaldığını söyledi. Eski eşi Fatma Kaymaz'ın, kızı Müşerref Koçak ile İstanbul'da mendil satarak para biriktirmeye çalıştığını anlatan Yetiş Koçak, "Eski eşim İstanbul'da çalışıp para biriktirmek istiyordu. Sonra buraya gelip ev alacaktı çocukları için. Ama kızımızı kaybettik. Yangında bir ihmal varsa şikayetçiyim" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.02 14:11