Muş'ta, 3 köy, yeni tip corona virüs (Kovid-19) salgınına yönelik önlemler kapsamında karantinaya alındı.
Valilikten yapılan açıklamada, corona virüs salgınına yönelik alınan tedbirleri kapsamında, ikisi merkez biri Bulanık ilçesine bağlı olmak üzere toplam 3 köyün karantinaya alındığı belirtildi.
Açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
"Merkez Yazla ve Alagün ile Bulanık ilçesine bağlı Yüzbaşı köyleri, yoğun İstanbul ve diğer illerden gelişler, bazı vatandaşların ev karantina kurallarına uymaması, geldikleri araçta Kovid-19 pozitif vaka çıkması nedeniyle İl Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla karantina altına alınmıştır. Sağlık ve diğer ihtiyaçlar için her türlü tedbir alınmıştır.''
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.04.01 16:05