Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum sosyal medya hesabı üzerinde yarısı bizden kampanyası hakkında paylaşımda bulundu.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum'un paylaşımı şu şekilde;
İstanbullular Yarısı Bizden kampanyamızı tuttu.
3 günde 1 milyondan fazla vatandaşımızın hayatını etkileyecek sayıda başvuru aldık.
340 bin 460 bağımsız birim için
58 bin 61 başvuru yapıldı. Başvuruları inceliyor, süreçleri başlatıyoruz. İstanbul'umuzda riskli yapı bırakmayacağız
http://yarisibizden.gov.tr
İstanbullular Yarısı Bizden kampanyamızı tuttu. 😎
3 günde 1 milyondan fazla vatandaşımızın hayatını etkileyecek sayıda başvuru aldık.
340 bin 460 bağımsız birim için
58 bin 61 başvuru yapıldı. Başvuruları inceliyor, süreçleri başlatıyoruz.
İstanbul'umuzda riskli yapı...
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.04.29 12:11