Fenerbahçe'de kongre heyecanı sürüyor. Ali Koç ile Aziz Yıldırım'ın yarışacağı seçim bugün yapılıyor. Oy verme işlemi saat 10'da başladı. Başkanlık seçimi için oy kullanan Muharrem İnce, sosyal medya hesabından paylaşım yaptı.
Muharrem İnce'nin paylaşımı şöyle;
Kongre üyesi olduğum Fenerbahçe Spor Kulübü'nün başkanlık seçimi için oyumu kullandım. Şimdiden sonuçların Fenerbahçe camiasına hayırlı olmasını diliyorum.
Kongre üyesi olduğum Fenerbahçe Spor Kulübü'nün başkanlık seçimi için oyumu kullandım. Şimdiden sonuçların Fenerbahçe camiasına hayırlı olmasını diliyorum. pic.twitter.com/XkFw7wXhjc
-- Muharrem İNCE (@vekilince) June 9, 2024
Güncel, 2024.06.09 12:19