AK Parti Grup Başkanvekili Ahmet Aydın, muhalefetin Genel Kurul çalışmalarında İçtüzük'ü suistimal ederek çalışma süresinin verimsiz kullanılmasına neden olduğunu söyledi.
AK Parti Grup Başkanvekili Ahmet Aydın, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Meclisin 24. Dönem'de Genel Kurul çalışmalarını değerlendirdi.
Muhalefetin İçtüzük'ün verdiği hakları ''suistimal edercesine'' kullandığını dile getiren Aydın,
''Meclis'in bir saat bile fazla çalışmasının önemli bir maliyeti var'' dedi.
Yeni yasama yılında muhalefetin zamanı daha verimli kullanacağını umduğunu belirten Aydın, ''Umarım bizi, İçtüzük teklifini yeniden görüşmek zorunda bırakmazlar. Ama bu şekilde devam ederse bu değişikliği yapmak zorunda kalırız'' dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2012.07.21 14:16