Geçit Pompa İstasyonu'nda meydana gelen elektrik arızası nedeniyle üç gündür susuz kalan Mudanyalılar, isyan bayrağını çekti. Ellerindeki bidonlarla çeşmelere akın eden Mudanyalılar tepkili...
Rabia DENİZ/BURSADABUGUN.COM
Geçit Pompa İstasyonu'nda meydana gelen elektrik arızası Mudanya'yı susuz bıraktı. Kesinti dolayısıyla susuz kalan Mudanya'da vatandaşlar ellerine bidonlarla sokak çeşmelerine koştu. Ellerindeki bidonlarla çeşmelere akın eden Mudanyalılar tepkili... Üç gündür susuz kalan Mudanya sakinleri, problemin en kısa sürede çözülmesini istedi.
ÇAMAŞIRLAR AKRABALARDA YIKANIYOR
Her gün cami ve çeşmelerden evlere su taşınırken mahalleli, çamaşırlarını diğer semtlerdeki akrabalarının evlerine götürüp yıkıyor. Üç gündür banyo yapamadıklarını belirten Mehtap Demez, su bidonu taşımaktan bıktıklarını söyledi. Kirli çamaşırları başka semtlerdeki akrabalarına götürüp yıkadıklarını belirten Demez, "Kirli çamaşırlarımızı, başka bir evde yıkamaktan utanır olduk" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.06.21 09:18