Türk polis teşkilatının 168. kuruluş yıldönümü bütün yurtta olduğu gibi Bursa'nın Mudanya ilçesinde de törenlerle kutlandı.
İlk tören iskele meydanındaki Atatürk anıtında yapıldı. Törene Kaymakam Adem Öztürk, Belediye Başkanı Hasan Aktürk , siyasi parti ve sivil toplum temsilcileriyle vatandaşlar katıldı. İlçe Emniyet Müdürü Ergin Öztekin anıta çelenk sunarken, İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından günün anlam ve önemini belirten konuşmayı Komiser Yardımcısı İbrahim Kendercioğlu yaptı. İlk törenin ardından ikinci tören polis lokalinde verilen ikramlarla son buldu.
Şehit aileleri ve görev malulleri mensupları ziyaret edildi. Daha sonra şehitler için Tekke-i Cedid Camii'nde mevlit okutuldu. Mevlidi çok sayıda emniyet mensubu ve vatandaş dinledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.04.10 16:49