Kadıköy'de, E-5 Karayolu'nda motosiklet üzerinde 2 küçük çocuklarıyla birlikte yolculuk yapan çift tehlikeye davetiye çıkardı.
Göztepe mevkii Harem istikametinde eşi ve 2 çocuğuyla ilerleyen motosiklet sürücüsü, ailesiyle birlikte adeta ölüme meydan okudu. Trafiğin yoğun olduğu saatlerde motosiklete binen sürücü, hem kendisinin hem de ailesinin canını tehlikeye attı. Motosiklet sürücüsü, çocukları ve eşiyle birlikte kask takmadan ve herhangi bir önlem almadan yoluna süratle devam etti. Zaman zaman hızı 120 km'yi bulan motosikletin sürücüsü, "Çocuğum epilepsi hastası, hastaneye gidiyoruz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2015.08.30 15:39