Arjantin'de öldüğü sanılarak morga konulan bebek, annesinin sayesinde kurtuldu.
Yetkililer, 3 Nisan'da ülkenin kuzeyindeki Perrando de Resistencia hastanesinde sadece 6 aylıkken dünyaya gelen kız bebeğin öldüğü sanılarak morga kaldırıldığını açıkladı.
ANNESİ GÖRMEK İSTEYİNCE YAŞADIĞI ORTAYA ÇIKTI
Anne Analia Bouter, bebeğini son kez görmek için ısrar edince morga girmesine izin verildi.
Bouter, morgda 12 saat geçiren bebeğin inlediğini duyunca doktorlara haber verdi.
Hastane yetkilileri, bebeğin sağlık durumunun hızla iyiye gittiğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2012.04.11 09:53