Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı Mollafenari Mahallesi'nde 2 aydır kesilen sular sebebiyle mağduriyet yaşayan vatandaşlar 2 aydır mahallede su sıkıntısı olduğunu ve sular aktığında da çamurlu geldiğini Bursada Bugün'e anlatmıştı. Buski Genel Müdürü Güngör Gülenç, dün akşam itibarıyla sorunun çözüldüğünü söylerken vatandaşlar da su sorunun çözüldüğünü belirtti.
SİMLANUR İNCE / BURSADA BUGÜN
Bursa'nın Osmangazi ilçesi Mollafenari Mahallesi'nde 2 aydır su kesildiği ve sular aktığı vakitte de çamurlu olarak geldiği vatandaşlar tarafından Bursada Bugün'e iletilmişti. Su sıkıntısı problemi ile ilgilenecekleri belirten Buski Genel Müdürü Güngör Gülenç, problemin çözüldüğünü söylerken vatandaşlar da su kesilme sorunun ortada kalktığını belirtti.
MAHALLEDEKİ SU SIKINTISI ÇÖZÜLDÜ
Mollafenari Mahallesi'nde su kesilmesinin nedeninin kaynak sularının azaldığı için olduğunu söyleyen Gülenç, dün akşam itibarıyla su sorunun çözüldüğünü iletti. Bölgedeki vatandaşlar da sularının dün akşam geldiğini ve herhangi bir problem kalmadığını ifade etti.
Bursa Bölge, 2023.09.13 15:52