Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Mısır'la olan ilişkileri açıkladı.
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Mısır'la ilişkilerimiz rölantide devam ediyor, kesmedik, kesmeyi de düşünmüyoruz. Bir an evvel Mısır'da demokrasiyi geçiş şartlarını olgunlaşmasını bekliyoruz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.11 19:14