Fenerbahçe Ülker'in enerji deposu, taraftarların sevgilisi, oyunculuğu kadar adamlığıyla da herkesi kendine hayran bırakan Mirsad Türkcan, 19 yıllık basketbol kariyerine kariyerine son noktayı koyuyor.
Fenerbahçe'nin enerjisi bir türlü bitmeyen, oyuna girdiğinde attığı sayılar, aldığı ribauntlar dışında takımı ateşleme özelliğiyle de taraftarların sevgilisi haline gelen Mirsad Türkcan, aktif basketbol kariyerine son noktayı koymaya hazırlanıyor...
2006 yılında başlayan Fenerbahçe kariyerinde sayısız başarılar olan Mirsad Türkcan, Sarı-Lacivertli taraftarları üzecek kararı hakkında hurriyet.com.tr'ye şu açıklamaları yaptı...
"21-22 Temmuz'da basın toplantısı ile kesin kararımı açıklayacağım ama yüzde 99 ihtimalle basketbolu bırakıyorum. Yıllarca basketbol oynadım, arzuladığım tüm hedeflerime ulaştım. Zirvedeyken de bırakmak gerektiğini düşünüyorum. Zaten vücudum da çok yoruldu. Bu dakikadan sonra da Türkiye'de Fenerbahçe'den başka takımda asla oynamam, zaten bana da böyle bir şey yakışmaz. Kemal ağabeyle de (Kemal Dinçer) konuştum, aynı şeyleri ona da söyledim. O da beni tebrik etti. 1-2 sene daha oynayabilirdim ama dediğim gibi Fenerbahçe dışında bir takımda oynamam bana yakışmaz.
"6 numara emekliye ayrılacak"
Fenerbahçe'nin bana yaptığı teklif paradan da önemli. Ben basketbolu bıraktıktan sonra 6 numaralı forma emekliye ayrılacak, forma salona asılacak. Bir daha da 6 numaralı formayı kimse giymeyecek. Bu teklif her şeyden daha önemli.
"Kulüpte görev alacağım"
Bıraktıktan sonra ne yapacağım henüz kesin değil ama büyük ihtimalle Fenerbahçe'de görev alacağım. Dünya basketbolunda herkesi tanıyorum. Kemal ağabeyle de konuştum, bana kulüpte önemli bir görev verecekler. 12 ya da 16 Eylül'de görkemli bir jübile maçı yapacağım. Jübile maçında rakibimiz CSKA Moskova ya da Real Madrid olacak.
"Üzgünüm"
Fenerbahçe, bana çok emek verdi, ben de kulübe iyi-kötü emekler verdim. Dediğim gibi vücudum çok yoruldu artık yapacak bir şey yok, hayat devam ediyor."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.13 10:02