Yıldırım Belediye Kreşi öğrencileri hünerlerini anne ve babaları için sergiledi.
Barış Manço Kültür Merkezi'nde düzenlenen törenle meziyetlerini velilerine sergileyen Yıldırım Belediye Kreşi öğrencileri, kep giyerek öğretmenlerinin elinden diplomalarını da aldı. Belediye Başkan Yardımcısı Yaşar Elmas, meclis üyeleri ve öğrenci velilerinin katıldığı törende minikler şarkılar söyleyip dans ederken, tiyatro oyunu da sergiledi. Öğretmenlerinin önderliğinde yaklaşık iki saat sahnede kalan öğrenciler gösteri sonunda velileri tarafından uzun süre alkışlandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Eğitim, 2012.05.02 14:28