Paris 2024 Olimpiyat Oyunları'nda milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, repesaj maçında Ekvadorlu güreşçi Reasco Valdez'e mağlup olarak olimpiyatlara veda etti.
Paris 2024 Olimpiyat Oyunları'nda kadınlar 76 kiloda milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, repesaj maçını kaybetti.
Fransa'nın başkenti Paris'teki Champ de Mars Arena'da güreşin kadınlar kategorisi 76 kilo repesaj müsabakaları yapıldı.
Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, Ekvadorlu Genesis Rosangela Reasco Valdez'e 3-1 yenilerek, oyunlara veda etti.
#Paris2024 Olimpiyat Oyunları'nda milli güreşçimiz Yasemin Adar Yiğit, kadınlar 76kg repesaj karşılaşmasında Ekvador'dan Rosangela Reasco Valdez'e 3-1 mağlup olarak oyunlara veda etti.🤼♀️
🇹🇷Ülkemize tarihi başarılar yaşatmış sporcumuza mücadelesi için teşekkür ediyoruz. pic.twitter.com/bAsIbkESSl
Kaynak: ENSONHABER
Spor, 2024.08.11 13:04