Ortaokulda dağıtılan son kullanma tarihi geçmiş meyve sularından içen 60 öğrenci hastanede.
Aydın'daki bir ortaokulda gıda zehirlenmesi şüphesiyle öğrenciler hastaneye kaldırıldı. Meyve sularını, işyerini kapatan bir kişinin dağıttığı belirlendi.
ELİNDE KALAN MEYVESULARINI DAĞITTI
Olay, Osman Yozgatlı Mahallesi'ndeki Ahmet Şerife Şanlı Ortaokulu'nda bugün saat 16.00 sıralarında oldu. Okul bahçesine gelen ve soyadı öğrenilemeyen Gökhan adlı bir kişi, işyerini kapattığı için elinde kalan meyve sularını, iddiaya göre, öğrencilere dağıttı.
Meyve sularını içtikten bir süre sonra mide bulantısı ve kusma şikayetinde bulunan yaklaşık 60 öğrenci, okul idarecilerinin haber vermesi üzerine okula gelen ambulanslarla kentteki hastanelere kaldırdıldı. Polis, son kullanma tarihi geçmiş meyve sularını dağıtan kişinin yakalanması için çalışma başlattı. Tedaviye alınan öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.12.13 13:59