Meteoroloji Genel Müdürlüğü, sosyal medyadan hava sıcaklığının artacağına dair uyarıda bulundu.
Meteoroloji Genel Müdürlüğü, sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Yüksek hava sıcaklıklarının etkili olmaya devam edeceğini söyleyen meteoroloji vatandaşı uyardı.
Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün sosyal medya paylaşımı şu şekilde;
🔊Meteorolojik Değerlendirme
🌡️Yüksek Hava Sıcaklıkları Etkili Olmaya Devam Edecek! pic.twitter.com/BtD5iL6Zyk
Güncel, 2024.07.18 15:21