O Ses Türkiye'de Ebru Gündeş'in takımında 16 Aralık akşamı tam anlamıyla kapışma vardı. Tamer Gönüllü ile Mete Can karşı karşıya geldi.
Ebru Gündeş iki güçlü yarışmacısını Kayahan'ın şarkıları ile yarıştırdı.
Mete Can ın yazdığı Odalarda Işıksızım'ı seslendirdi, Tamer Gönül ise Allahım Neydi Günahım dedi...
Peki ama bu yarışın kazananı kim oldu?
Ebru Gündeş, 'Hepimizin takımlarında çok iyi isimler kaldı. Bu da öyle birşey oldu. İkisi de çok güzel okudu. Ve O ses Türkiye'de yoluma Tamer ile devam ediyorum" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Medya, 2013.12.16 23:58