Bayern Münih'in CEO'su Karl-Heinz Rummenigge, Messi ile ilgili transfer iddialarını yalanladı. Rummenigge, Messi için istenen 250 milyon euroluk bonservisi de absürt olarak değerlendirdi.
Bundesliga takımlarından Bayern Münih'in üst yöneticisi (CEO) Karl-Heinz Rummenigge, İspanyol temsilcisi Barcelona'nın, forvet Lionel Messi için istediği 250 milyon euroluk bonservisi "absürt" şeklinde niteleyerek, Messi ile ilgilenmediklerini söyledi.
Rummenigge, Alman Sky 90 televizyonunda katıldığı bir programda, Barcelona'nın Arjantinli futbolcusu Lionel Messi'nin, Bayern Münih'e transfer olma ihtimalini değerlendirdi. Rummenigge, 2017-2018 sezonu sonuna kadar Barcelona ile anlaşması bulunan ve serbest kalma bedeli 250 milyon euro olarak belirlenen Messi ile ilgili olarak, "Bahsi geçen sayılar gerçekten absürt. Söz konusu transfer bedeli, Javi Martinez'e verdiğimiz 40 milyon euronun çok üstünde. O rakamlara çıkmayacağız. Ayrıca Barcelona Başkanı Sandro Rosell'i iyi tanıyorum, Messi'yi asla satmayacak. Messi, onlar için bir aziz gibi. Messi için en iyisinin, kariyerine Barcelona'da devam etmesi olduğunu düşünüyorum. Messi, Barcelona için biçilmiş kaftan" dedi.
Diz ardı kirişindeki sakatlık nedeniyle Ocak 2014'e kadar sahalardan uzak kalacak Messi, daha önce yaptığı bir açıklamada, birden çok kulübün kendisini transfer etmek istediğini ancak Barcelona'da kalmak istediğini ifade etmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.25 15:22