Barcelona'nın, önceki gün Raja Casablanca'yı 8-0 yendiği maçta 'hat-trick' yaparak yeni sezona selam gönderen Messi, geçen yılla ilgili bir itirafta bulundu. Arjantinli yıldız, "Sezon bittiğinde ölü gibiydim. Yaz boyunca iyice dinlenebildiğim için çok mutluyum" dedi. Messi, rakiplerin gücünden ötürü hazırlık maçlarını çok ciddiye alacaklarını da sözlerine ekledi. Barça, 19 Ağustos'ta Real Sociedad karşısına çıkacağı ilk lig maçı öncesinde, 4 Ağustos'ta Paris SG, ve 8 Ağustos'ta da Manchester United karşılaşacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.30 15:40