İZMİR'de 15 Temmuz darbe girişiminin ardından OHAL kapsamında çıkartılan Kanun Hükmünde Kararname ile meslekten ihraç edilen ve FETÖ/PYD terör örgütü üyesi oldukları iddiasıyla Kaçakçılık ve Organize Suçlar Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından gözaltına alınan 15 polis adliyeye sevk edildi.
İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı Terör ve Örgütlü Suçlar Bürosu Savcısı tarafından yürütülen soruşturma kapsamında Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'nın (FETÖ/PDY) geçen 15 Temmuz'daki darbe girişiminin ardından önce açığa alınan ve daha sonra KHK ile meslekten ihraç edilen polislere yönelik olarak eş zamanlı olarak düzenlenen operasyonda komiser, polis ve iki sivil polis 'abi'si 15 kişiyi gözaltına aldı. Gözaltına alınan 15 kişinin örgüt adına himmet topladıkları, sohbet adı altında toplantılar yaptıkları ve cep telefonlarında 'By Lock' bulunduğu belirtildi. Emniyette işlemleri tamamlanan 15 şüpheli bugün adliyeye sevk edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.09.06 18:47