Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, 2014 Ocak ayından itibaren kamu görevlilerinin tamamının maaş ve ücretlerinde brüt 175 TL seyyanen artış yapılacağını açıkladı.
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, 2014 yılında; Ocak ayından geçerli olmak üzere kamu görevlilerinin tamamının maaş ve ücretlerinde brüt 175 TL seyyanen artış yapılacağını, 2013 yılı ikinci yarı TÜFE oranının yüzde 3'ü aşması halinde tüm kamu görevlilerine 2014 yılı Ocak ayından geçerli olmak üzere ayrıca enflasyon zammı verileceğini bildirdi."
MHP Ankara Milletvekili Zühal Topcu'nun soru önergesini yanıtlayan Maliye Bakanı Şimşek, kamu görevlilerinin mali ve sosyal haklarına yönelik olarak 2013 yılında gerçekleştirilen "Kamu Görevlilerinin Geneline ve Hizmet Kollarına Yönelik Mali ve Sosyal Haklara İlişkin 2014 ve 2015 Yıllarını Kapsayan 2. Dönem Toplu Sözleşme" uyarınca 2014 yılında; Ocak ayından geçerli olmak üzere kamu görevlilerinin tamamının maaş ve ücretlerinde brüt 175 TL seyyanen artış yapılacağını açıkladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2013.11.30 12:43