Felipe Melo'yu 3 yıl daha satın alma opsiyonu ile kiralayan Galatasaray, yıldız futbolcuyu bekliyor... Melo, Twitter'dan "Saat 16.50'de geliyorum. Herkesin beni sevdiğini hissettiğim yere gidiyorum" diye yazarak müjdeyi verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.17 23:49