Anderlecht maçından sonra Arsenal maçında da sarı kart gören iki oyuncu Dortmund maçında forma giyebilecek.
Felipe Melo ve Blerim Dzemaili, Şampiyonlar Ligi'nde Anderlecht maçından sonra Arsenal maçında da sarı kart gördüler. Ama geçtiğimiz sezonların aksine bu kez cezalı duruma düşmediler ve Dortmund'a karşı forma giyebilecekler.
Çünkü UEFA, bu sezon başında yaptığı değişiklikle artık Avrupa Kupaları'nda üçüncü sarı kartta oyuncuların cezalı duruma düşmesine karar verdi. Ama 3'üncü sarı karttan sonra görülen her iki sarı (5, 7, 9...) kartta oyuncular yeniden cezalı duruma düşecek.
Bu kral değişikliği nedeniyle Melo ve Dzemaili, 22 Ekim'de TT Arena'da oynanacak karşılaşmada forma giyebilecekler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.10.02 15:06