Son günlerde Felipe Melo'nun yeniden takıma döneceği ile ilgili iddiaların ortaya atılması takım içinde huzursuzluğa neden oldu.
Birbirleri arasında sorunları olan Selçuk İnan, Wesley Sneijder ve Muslera gibi takımın temel direkleri bile Brezilyalının yeniden takıma dönmemesi için seferber oldu. Öncelikle Muslera, Taffarel üzerinden yönetime mesaj gönderdi. Ardından Selçuk İnan, Cenk Ergün'e Melo'nun durumunu sordu.
Son olarak Sneijder daha net bir şekilde Fatih İşbecer'e, Melo ile yeniden bir arada olmak istemediğini iletti. İşbecer ise Melo'nun kendilerine mesaj gönderdiğini ama bir daha geri dönmesi gibi bir durumun söz konusu olmadığını Sneijder'e iletti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.22 09:28