Galatasaray'ın Brazilyalı oyuncusu Felipe Melo 100. maçına çıkıyor.
Duygularını sosyal medyadan paylaşan Melo: "Çok şükürler olsunki pazar günü şanlı Galatasaray formasıyla 100. Maçıma çıkıyorum,çok mutlu ve gururluyum,umarım bu formayla nice yüz maçlar oynarım,önce tanrıya sonra bütün camiaya teşekkür ederim"dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.30 22:59