Eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek, kendisi ve eşinin koronavirüs testlerinin pozitif çıktığını duyurdu.
Melih Gökçek ve eşi Nevin Gökçek'in koronavirüs testi pozitif çıktı.
Koronavirüse yakalandıklarını sosyal medya hesabından duyuran Melih Gökçek, hastalığı hafif geçirdiklerini belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Sonunda benim ve eşim Nevin'in de testleri pozitif çıktı. Karı koca evde istirahatla karantina süremizi doldurmaya çalışıyoruz. Rabbimize hamdolsun, hafif geçiyor. Dostlarımız ve sevenlerimizden dua bekleriz"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2022.03.15 17:50