Mehmet Topal, Fenerbahçe'yle 4 senelik anlaşmaya imza attı.
Fenerbahçe başarılı oyuncusu Mehmet Topal ile sözleşme yeniledi. 4 yıllık sözleşmeyi imzalayan yıldız futbolcu şöyle konuştu:
"Hepimiz için hayırlı olsun. Ben buraya futbolu bırakmak için gelmiştim. Yuvada kaldım, mutluyum. Bizler profesyoneliz. Herkesin tercihi kendini bağlar. Benim tercihim burada kalmaktı. Caner ve Gökhan da profesyonel. Onlara başarılar diliyoruz. Ben hep burada kalmak istiyordum, inşallah hayırlı olur."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.07.11 14:22