İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in 6'lı masaya yeniden katılmasının ardından İYİ Parti Bursa İl Başkanı Mehmet Hasanoğlu Bursada Bugün'e konuştu. Hasanoğlu, "Genel Başkanımız daha ilk gün attığımız imzanın arkasındayız diye söylemişti" ifadelerini kullandı.
HÜSEYİN İZCİ / BURSADA BUGÜN
Geçtiğimiz günlerde 6'lı masadan ayrılan Meral Akşener, bugün Ekrem İmamoğlu, Mansur Yavaş ve Kemal Kılıçdaroğlu ile yaptığı görüşmelerin ardından Millet İttifakı'nın Saadet Partisi ev sahipliğinde yaptığı toplantıya katıldı. Akşener'in masaya geri dönmesinin ardından İYİ Parti Bursa İl Başkanı Mehmet Hasanoğlu değerlendirmelerde bulundu.
"PARTİ KURULURKEN TEK BİR AMACIMIZ VARDI"
İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in, "Biz attığımız imzanın arkasındayız" sözünü hatırlatan Hasanoğlu, "Parti kurulurken bizim zaten tek bir hedefimiz ve amacımız vardı. Türkiye'yi tekrar parlamenter demokrasiye ulaştırmak. Bu ülkede bağımsız bir adalet hukuk sistemini sağlamak. Bunun için mücadele ediyoruz" ifadelerini kullandı.
"TÜRKİYE'NİN ÇIKARLARI İÇİN ORTAK BİR YOL BULUNACAK BÜYÜK İHTİMAL"
Hasanoğlu, "Siyasette farklı görüşler. Yolda sapmalar olabilir. Bu da bir görüş ayrılığıydı. Ama sonuçta Türkiye'nin ortak çıkarları için ortak bir yol bulunacak büyük ihtimal. 6'lı masanın toplantısı bittikten sonra daha net anlarız" dedi.
"GÜÇLENDİRİLMİŞ PARLAMENTER SİSTEM İÇİN MÜCADELE VERİYORUZ"
Hasanoğlu, "Bizim parlamenter demokrasiden yana tavır koyduğumuz çok netti. Bunun dışında aykırı bir hareket yapmamız beklenemezdi. Partiyi düşünmeden sadece ülkeyi düşünerek Türkiye'nin tekrar güçlendirilmiş parlamenter sisteme geçmesi için mücadele veriyoruz" şeklinde konuştu.
Siyaset, 2023.03.06 16:31