Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş koronavirüs aşısı olduğunu duyurdu.
Sosyal medya hesabından açıklama yapan Yavaş, şunları söyledi;
"Sıramın gelmesiyle birlikte ben de Covid-19 aşımı yaptırdım. Bu vesileyle pandemi sürecinde büyük fedakarlıklar göstererek görevinin başında olan tüm sağlık çalışanlarına teşekkürlerimi sunuyorum. Salgını bir an evvel geride bırakmamız ve sağlıklı günlere kavuşmamız dileğiyle."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2021.02.12 16:37