MANİSASPOR'da kaleci Bayram Olgun ile Hasan Ahmet Sarı'nın geçen sezondan kalan alacakları ödenmediği gerekçesiyle sözleşmelerini tek taraflı feshetmesinin ardından orta saha oyuncusu Sefa Küpeli de ayrılık sinyali verdi.
Takımla birlikte yeni sezon hazırlıklarına başlayan genç orta saha oyuncusu Teknik Direktör Mehmet Altıparmak'ın yeni sezonda kendisini kadroda düşünmediğini belirterek ayrılma kararı aldı.
Geçen sezon ligde 3 maçta forma giyip 59 dakika sahada kalan genç futbolcu, ayrılık şeklinin yöneticilerle bugün yapacağı görüşmede netlik kazanacağını dile getirdi. Bu arada siyah-beyazlı ekip dün Celal Bayar Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu'nda Cybex (İzokinetik Kas Kuvvet) testinden geçti. Cybex testi sonuçlarına göre futbolcular için kişisel kuvvet antrenmanı programları hazırlanacağı belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.07.13 14:02