ARA transfer döneminde 1 hafta içinde 4 takviye yapan Manisaspor'da teknik direktör Taner Taşkın, en az 3 isim daha alacaklarını söyledi.
PTT 1'inci Lig'de ilk yarıyı düşme hattında tamamlayan siyah beyazlılarda Taşkın, "Takıma katkı sağlayacak, bütçemiz doğrultusundaki en iyi transferleri yaptık. Stoper, orta saha oyuncusu ve kaleci de alacağız. Ligin ikinci yarısında sıkıntı yaşayacağımızı sanmıyorum" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.01.14 14:10