TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta sezonun ilk haftasında Sarıyer deplasmanında terleyecek Manisaspor, transfer yasağını kaldırmama kararı aldı.
Yaklaşık 6 milyon TL borcu bulunan siyah-beyazlılarda yönetim sezon başından bu yana yasağı kaldırmak için çok uğraşsa da başarılı olamadı. Mevcut kadroyla yola devam edcek siyah-beyazlılar altyapıdan çıkardığı futbolcularıyla sözleşme imzalamaya başladı.
Tarzan ilk olarak A takımla kampa katılan orta saha Halitcan Yerlikaya ile 2 yıllık sözleşme yaptı. Halitcan'ın lisansı çıkarıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.08.30 13:44