Manisa'da 5 katlı bir binanın ikinci katında yangın meydana geldi.
Yangına evin içinden müdahale edildi. Ev sahibi Selda Selçuk, yeni aldığı tost makinesini çalıştırıp, komşuya gittiğini belirterek, yangını, balkondan yükselen dumanlardan fark ettiğini söyledi. Selda Selçuk, eşinin evde uyduğunu ifade etti. O sırada dumanların etkisi ile uyanan Mustafa Selçuk ise, olayın şoku ile evini terk etmek istemedi. Pencereden yanan evini izleyen Mustafa Selçuk'u, itfaiye ekipleri, güçlükle çıkarttı.
Yangın can kaybına neden olmadan kısa sürede kontrol altına alındı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.08 20:18