Roberto Mancini, Sivasspor maçında Didier Drogba'yı ilk 11'e almamasının nedenini açıkladı.
Galatasaray Teknik Direktörü Roberto Mancini, sürpriz bir kararla Sivasspor maçında Didier Drogba'yı ilk 11'e almadı.
Mancini, konuyla ilgili maçtan önce bir açıklama yaptı. İtalyan teknik adam, "Üç hücum oyuncumuz var ve üçü de çok iyi. Arada bir onu da dinlendirmemiz lazım. O da milli takım arasından döndü. Böyle devam ederse sonuna kadar götüremeyebilir" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.23 19:14