Manchester City, zorlu Everton deplasmanında bir puana razı oldu.
Premier Lig'de 21. hafta karşılaşmalarında Everton'a konuk olan Manchester City, ilk yarısı golsüz beraberlikle sona eren maçın ikinci yarısında öne geçse de skor avantajını koruyamadı ve 1-1'lik skorla bir puana razı oldu.
İlk yarıda oyunun hakimi Manchester City olurken, Everton ise daha çok ani ataklarla gol şansı aradı. Konuk ekip maça hızlı başlasa da Jovetic ve Navas ile yakaladığı net fırsatlardan sonuç alamadı ve ilk 45 dakika golsüz beraberlikle sona erdi.
İkinci yarıya da iyi başlayan taraf Manchester City oldu ve aranan gol 74. dakikada geldi. Ceza sahası içinde Silva'nın şutu sonrasında kale önünde topla buluşan Fernandinho müsait pozisyonda yaptığı vuruşla takımını öne geçirdi: 1-0.
Manchester City'nin gol sevinci ise fazla sürmedi. 78'de Baines'in kullandığı serbest vuruşta Naismith ceza sahası içinde yaptığı düzgün kafa vuruşuyla fileleri havalandırdı: 1-1.
Maçın geri kalan dakikalarında ise gol sesi çıkmadı ve 90 dakika sonunda puanlar paylaşıldı.
Bu sonuçla Manchester City haftayı 47 puanla kapatırken, Everton ise 27 puana yükseldi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.01.11 13:03