Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, iftarda depremzedeler ile bir araya geldi.
Twitter hesabından paylaşım yapan Bakan Özer, "Başkent Öğretmenevimizde misafir ettiğimiz depremzedelerimizle iftarda bir araya geldik. Ramazan ayının bereketli ikliminde zor günleri birlik, beraberlik ve dayanışma ruhuyla kenetlenerek geride bırakıyoruz." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.03.25 20:33