Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, deprem nedeniyle nakillerini farklı illere aldıran öğrencilerden 22 bin 145'inin kendi şehrine döndüğünü duyurdu.
Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, deprem nedeniyle nakillerini farklı illere aldıran öğrencilerden 22 bin 145'inin kendi şehrine döndüğünü açıkladı.
Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Eğitimde normalleşme adımlarımızla afet bölgesinde evlatlarımız okullarıyla buluşuyor. Deprem sonrasında nakillerini farklı illere aldıran öğrencilerimizden şehrine dönenlerin sayısı, 22 bin 145'e ulaştı" dedi.
Eğitimde normalleşme adımlarımızla afet bölgesinde evlatlarımız okullarıyla buluşuyor...
Deprem sonrasında nakillerini farklı şehirlere aldıran öğrencilerimizden şehrine dönenlerin sayısı, 22 bin 145'e ulaştı. pic.twitter.com/2F3im1ve8g
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Eğitim, 2023.04.04 15:08