Evinin balkonunda düğün konvoyunu izlerken maganda kurşunuyla can veren Semra Değirmancı'nın katil zanlısı pişman olduğunu söyledi. Olaydan sonra 112'yi aradığını belirten maganda, tüm indirimlerden yararlanmak istedi.
İstanbul Güngören'de korna sesleri üzerine balkona çıkan 3.5 aylık ikiz bebeklerine hamile 27 yaşındaki Semra Değirmancı, düğün konvoyunu izlemeye başlamadı. Bu sırada başına mermi isabet eden iki çocuk annesi kadın, kanlar içinde yere yığıldı. Hastaneye kaldırılan hamile kadın kurtarılamadı. Olayın ardından bölgeye gelen polis, genç kadının maganda kurşunuyla can verdiğini belirledi, güvenlik kamerası kayıtlarından da o magandaya ulaştı.
Çok samimi itiraflarda bulundum
Polis, Semra Değirmancı'yı öldüren kurşunun sokağa gelen düğün konvoyundan atıldığını belirledi. 16 kişi gözaltına alındı. Magandanın Celal Soytaş olduğu ortaya çıktı. Ortaokul mezunu olan otopark işletmecisi Celal Soytaş'ın ayrıca damadın amcasının oğlu olduğu öğrenildi. Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'na çıkarılan Soytaş tutuklanarak cezaevine kondu. Ancak 3 can alan magandanın savcılığa verdiği ifade hayrete düşürdü. Soytaş, ifadesinde "Düğün çıkışı annemi eve bıraktım daha sonra damatla birlikte gelini alıp damadın evine doğru yola çıktık. Yolda eğlence amaçlı 3-4 bardak alkol aldım. Daha sonra da gelin ve damadın evinin önüne geldik. Yanımda bulunan 15 mermi alan silahımı çıkartarak havaya 3-4 el ateş ettim" dedi. Bağrışmaları duyar duymaz 112 Acil Servis'i kendisinin aradığını ifade eden Soytaş, olayın kaza olduğunu ve çok pişman olduğunu belirtti. Soytaş ayrıca ifadesinin sonunda tüm samimiyetiyle olayı anlattığını ve bütün yasal indirimlerden faydalanmak istediğini bildirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.04.18 17:47