'Popun Kraliçesi' lakabıyla bilinen Madonna bir süre önce kaldığı otel odasında baygın bulunmuş ve yoğun bakım tedavisi görmüştü. Tedavisine evde devam edilen Madonna, sosyal medya hesabı üzerinden açıklamalarda bulundu.
New York'ta otel odasında baygın halde bulunarak hastaneye kaldırılan Madonna, bir süre yoğun bakımda tedavi görmüş daha sonra taburcu edilmişti. Tedavisi evde devam eden dünyaca ünlü şarkıcı, sosyal medya hesabı üzerinden açıklamalar yaptı.
Madonna, ciddi bir bakteriyel enfeksiyona yakalandıktan sonra haziran ayında yoğun bakıma alınarak entübe edilmişti. Ardından taburcu edilerek tedavisine evde devam edilen pop yıldızı, bir üsre önce ilk kez New York sokaklarında görüntülenmişti.
Dünyaca ünlü şarkıcı son olarak yeni bir teşekkür mesajı paylaştı.
"AİLE VE ARKADAŞLARIN SEVGİSİ EN İYİ İLAÇTIR"
Ntv'den Merve Girgin'in haberine göre; Şarkıcı, "Aile ve arkadaşların sevgisi en iyi ilaçtır" diyerek çocuklarıyla birlikte olduğu kareleri yayınladı.
Madonna, "Anne olarak kendinizi çocuklarınızın ihtiyaçlarına kaptırıp, hep siz veriyormuşsunuz gibi hissedebiliyorsunuz... Ama işler kötüleştiğinde, onlar gerçekten benim yanımda oldular. Onların daha önce hiç görmediğim yanlarını gördüm. Onların varlığı her şeyi değiştirdi" sözleriyle yaşadığı durum hakkında duygularını dile getirdi.
"HAYATTA OLDUĞUM İÇİN ŞANSLI HİSSEDİYORUM"
Kendisine gönderilen bir hediyeyi gördüğünde ağladığını belirten yıldız "Hayatta olduğum için şanslı hissediyorum" şeklinde konuştu.
Madonna, dans ettiği videoyu paylaştığında ise "Vücumu hareket ettirebilmek ve biraz dans edebilmek beni dünyadaki en şanslı yıldız gibi hissettiriyor" sözlerine yer vermişti. "Luckiest Star" (En Şanslı Yıldız) şarkıcının Madonna adlı albümünün öne çıkan parçaları arasında yer alıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2023.07.31 14:35