FC Kopenhag-Galatasaray maçında sarı kırmızılı taraftar arasında gerginlik yaşandı.
Kopenhag'ın Galatasaray karşısında 1-0 öne geçmesinin ardından tribündeki Türk taraftarlar, kendi aralarında kavga etti. Olaylar büyümeden sona ererken, kavgaya neden olan iki kişi tespit edilerek devre arasında dışarı çıkarıldı.
Bu arada hava sıcaklığı 3 derece olmasına rağmen, Galatasaraylı ve Kopenhaglı taraftarların üstlerini çıkararak maçı yarı çıplak izledikleri görüldü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.06 00:34