Kasımpaşa-Eskişehirspor maçının bitiş düdüğünün ardından gerginlik yaşandı.
Ligin 22. haftasında oynanan Kasımpaşa-Eskişehirspor maçının bitiş düdüğünün ardından gerginlik yaşandı. Eskişehirsporlu futbolcular ile Kasımpaşalı taraftarlar arasında kısa süreli arbede yaşandı.
Sahada futbolcular arasında başlayan olay tribünlere sıçradı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.02.20 17:17