KÜTAHYA'da ayrıldığı erkek arkadaşı tarafından kendisine şantaj yapıldığı öne sürülen lise öğrencisi 17 yaşındaki İ.K., evlerinin 2'nci kat balkonundan atladı. Yaralanan genç kız hastaneye kaldırıldı.
Olay dün saat 22.00 sıralarında Yunus Emre Mahallesi Mihrap Sokak'ta meydana geldi. İ.K., ailesiyle birlikte oturduğu apartmanın 2'nci kat balkonundan atladı. Yaklaşık 7 metre yükseklikten beton zemine düşerek yaralanan İ.K., ailesinin çağırdığı 112 ambulansıyla Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan İ.K.'nın hayati tehlikesinin bulunduğu belirtildi.
İ.K.'nın, aynı okulda okuyan A.B. ile bir süre arkadaşlık yapıp ayrıldığı, bunun üzerine A.B.'nin İ.K.'yı daha önce kendisine gönderdiği bazı özel fotoğraflarını başkalarına göstermekle tehdit ettiği, İ.K.'nın da bu yüzden bunalıma girerek intihara kalkıştığı öne sürüldü.
Emniyet yetkilileri olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü bildirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.03.07 13:50