Fenerbahçe'de geleceği merak konusu olan Lincoln Henrique'nin yaptığı paylaşım gündem oldu. Kulübe veda eden sarı-lacivertli yıldızın yeni adresi belli oldu.
Fenerbahçe, 2022-23 sezonu başında 3.5 milyon euroya transfer ettiği Lincoln Henrique'yi geçtiğimiz sezonun ara transfer döneminde Bragantino'ya kiralamıştı. Brezilya ekibinden kiralama ücreti alınmazken, Lincoln'ün 6 milyon euroluk satın alma opsiyonu bulunuyordu.
FENERBAHÇE'YE DÖNDÜBragantino kulübü opsiyonu kullanmamaya karar verdi ve Lincoln Fenerbahçe'ye geri döndü. Sarı-lacivertli yıldız sosyal medyadan yaptığı paylaşımla veda etti.
Lincoln Henrique, şunları söyledi: "İstanbul'a dönmek ve taraftarların sevgisini her zaman hissetmek harikaydı. Sahada da bu hissi yaşamak amacıyla geri döndüm, ancak hayatta her şey istediğimiz gibi olmuyor. Huzurlu hissediyorum ve değer göreceğim yerde daha iyi şeylerin olacağı hissiyle. Tüm taraftarlara teşekkür ederim, Her zaman kalbimde ve ailemin kalbinde olacaksınız.
Lincoln'ün Fenerbahçe ile 2026'ya kadar sözleşmesi bulunuyor.
HULL CITY'E KİRALANDISport Digitale'nin haberine göre Hull City, Fenerbahçe forması giyen Lincoln Henrique'yi sezon sonuna dek kiraladı.
Spor, 2025.01.17 12:41